Elliot Fernandez
*Avís de cookies: utilitzem cookies de tercers per millorar la gestió d'aquest web.

Curiosa forma d’anunciar un mòbil que et farà guanyar temps

Les companyies publicitàries coneixen la potència que té Internet per arribar a un determinat públic. Si ho combinem amb una atractiva i curiosa campanya agressiva a través de YouTube, tenim la fórmula de l’èxit assegurada. I això no és tot. Del que es tracta és de fer publicitat d’un producte sense que ho sembli. Amagar el producte a anunciar, no mostrar-lo. Perquè la gràcia està en descobrir-ho. I aquí­ és un entra la comunitat blocaire de tot el món. Centenars de milers de bloggers parlant dels famosos vídeos i que ningú saben que ens estan venent. La campanya ha estat un èxit. En pocs dies tens milers de persones escrivint sobre el tema i els teus vídeos a Youtube aconsegueixen ser els més vistos de la setmana. Després només cal desvetllar el secret més ben amagat: el producte que estaves anunciant.

Un nou exemple d’aquest tipus de publicitat és la que ha utilitzat la marca de mòbils Motorola per anunciar el seu últim producte: el seu darrer model de telèfon mòbil. Han penjat a YouTube una sèrie de vídeos on donen consells per tal de fer tasques domèstiques el més ràpid possible. En aparença sembla quelcom ja molt vist però han despertat una gran interès a la xarxa i fins i tot els vídeos han sortit per televisió. Aquí­ uns quants exemples:

Treure la closca un ou dur de forma ultra ràpida

Cordar-se les sabates

Treure la pell de les patates.

Més a http://www.youtube.com/user/sprintcuts

L'autor: Elliot Fernandez